Arbejdsbeskrivelse for kantinemedhjælpere

Kantinen passes af frivillige på skift, efter en plan med en uge af gangen, der skiftes efter weekendens eventuelle arrangementer. Det nye hold overtager nøglen,fra dem der passede kantinen ugen før. Sammen med nøglerne er instruktionen til alarmen.

Kantineudvalg

Kim Antonsen Tlf. 27 99 62 24

Torben Dam Tlf. 22 83 74 49

Kasserer

Finn Østergaard Tlf. 40 35 08 96

Åbningstider

På kampdage åbnes kantinen en halv time før kampenes start,uanset hvilken kamp. Tjek hjemmesiden, hvornår og på hvilke dage der er kamp (husk  træningskampene i foråret).

Nøgler

Nøgler til pengekassen og alle rum udleveres til kantinepasserne. Der er ekstra nøgler på nøglebrættet på døre til kantinen, til henholdsvis boldrum, hængelåse og bom

Vareindkøb

Kantineudvalg står for indkøb til kiosken. Mangler der akut noget kan det hentes ved Nr. Søby Købmand eller Højslev Brugs. Det skal noteres til Højslev St. IF, men husk at få kopi af bon med og læg det i kassen med underskrift. Ellers læg en seddel, så vi ved hvad der mangler.

Kredit

Der må ikke udleveres varer på kredit. forbrug til møder og lig. noteres på forbrugslisten i mappen

Mobilepay

Foruden kontanter kan der betales med mobilepay.

Sponsor-TV

Husk at starte sponsor-tv.

Øl & vand

Tomme flasker/kasser stables i depotrummet, så Hancock nemt kan afhente det tomme embalage. Kølsekab fyldes op hver dag. NB. vær opmærksompå at de ældste flasker kommer forrest i skabet

Saft/Slushice

fyldes op efter behov. Blandingsforholdet står på flasken/dunken.

Pølser

Der kan varmes pølser ved kampe og andre arrangementer.

Kaffe/The

Er gratis, det stilles frem i kantinen til fri afbenyttelse. HUSK at stille skiltet skiltet “Peter Larsen kaffe” sammen med kaffen

Kampe

Ved 1. holdets hjemmekampe skal der laves the, som serveres i pausen til spillerne.

Rengøring

Der foretages almindelig oprydning og fejning hver aften, gulvvask efter behov – dog kun i køkkenet. Rekvisitter forefindes i fyrrummet eller i depotrummet i kantinen.

Dommer

Lokale dommere tilbydes en øl/vand uden beregning (husk at notere det i forbrugslisten)

Klubhus

Husk at slukke alt lys i bygningen, lukke alle vinduer og låse alle døre, samt at slå alarmen til når klubhuset forlades. Yderdør ind til omklædningsrum låser automatisk kl. 22